Публикации по проекта

Публикации

  1. Банков, Б., Парушева, С., Касабова, Г. (2024). Геймификация във висшето образование – ползи, предизвикателства и перспективи. Сборник с доклади от Втора национална научно-практическа конференция "Дигитална трансформация на образованието – проблеми и решения", Русе: Русенски университет „Ангел Кънчев“, с. 341-345. ISSN (печатно) 3033-0629
  2. Bankov, B., Parusheva, S., Kasabova, G. (2023). Gamification - Expected and Unexpected Effects. Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 12, 1, pp. 143-150. ISSN (печатно) 1314-7390, ISSN (онлайн) 2603-4085, DOI 10.56065/IJUSV-ESS/2023.12.1.143 в индексирани издания
  3. Kasabova, G., Parusheva, S., Bankov, B. (2023). Learning Management Systems as a Tool for Learning in Higher Education. Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna: Union of Scientists - Varna, 12, 2023, 2, pp. 224-233. ISSN (печатно) 1314-7390, ISSN (онлайн) 2603-4085, DOI 10.56065/IJUSV-ESS/2023.12.2.224 в индексирани издания
  4. Parusheva, S., Bobek, S., Zabukovšek, S. (2023). Sustainable Higher Education: From E-Learning to Smart Education. Sustainability, Basel, Switzerland: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 15(13), 10378, 1-2. ISSN (онлайн) 2071-1050, https://doi.org/10.3390/su151310378.индексирана в Web of Science Q2,Scopus и други издания

Публикации по проектната тематика, публикувани преди старта на проекта

  1. Deželak, Z., Parusheva, S., Ashok, A., Bobek, S., Zabukovšek, S.( 2022) A Comparative Analysis of User Experience of the Microsoft Teams, Google Meet and Moodle E-Learning Platforms: Challenges in Economics and Business in the Post-COVID Times : 6th FEB International Scientific Conference, 16 - 20 May 2022, Maribor, Slovenia, Maribor, Slovenia: University of Maribor; University Press, 99-110. ISBN (онлайн), DOI 10.18690/um.epf.5.2022.в индексирани издания
  2. Zabukovšek, S., Deželak, Z., Parusheva, S., Bobek, S. (2022) Attractiveness of Collaborative Platforms for Sustainable E-Learning in Business Studies. Sustainability, Basel, Switzerland: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 14, 14, 8257 - 1-25. ISSN (печатно) 2071-1050, ISSN (онлайн) 2071-1050 / DOI 10.3390/su14148257.индексирана в Web of Science Q2,Scopus и други издания
  3. Blagoeva, S., Parusheva, S. (2022) Adoption of LMS Moodle Tools in Student Learning – in Line with Teaching Practices. Pedagogy: Bulgarian Journal of Educational Research and Practice, София: Аз Буки, 94, , 8, 1007-1020. ISSN (печатно) 0861-3982, ISSN (онлайн) 1314-85401 / DOI 10.53656/ped2022-8.0.индексирана в Web of Science Q4
  4. Bankov, B. Gamification in Community-driven Web Applications. Science. Business. Society : International Scientific Journal, Scientific Technical Union of Mechanical Engineering, 1, 2016, 2, 13 - 15. в индексирани издания