Информация за проекта

Актуалност, приложимост и иновативност на проекта.

Темата на предлагания проект е изключително актуална, тъй като е насочена към въпросите за поддържане на електронното обучение на достатъчно добро ниво на дигитализация и за неговия преход към следващо, по-усъвършенствано ниво, свързано с прилагане на интелигентни методи и със засилване на интерактивността, която се счита, че има съществен принос за поддържане на мотивираността на обучаемите. Игровизацията може да се разглежда като важен инструмент, с помощта на който се засилва ангажираността на студентите в обучението и поддържане на достатъчно добра мотивация, с което може да се постигне по-добро качество на образованието в университета. Актуалността на предложения проект се свързва с факта, че като негова цел се залага и постигането на конкретни практически резултати. С реализацията му се цели да се постигне следното:

  • да се изследва обхватът на методите за интерактивност като важна част от електронното обучение и тяхната приложимост в контекста на системи за управление на обучението (Learning Management Systems - /LMS/), представляващи уеб базирани платформи за предоставяне на дигитално образователно съдържание и за управление на процеса на обучение
  • да се изведат способите, с помощта на които може да се реализира надежден преход към интелигентно обучение с приложение на типични за него инструменти, като например инструменти на изкуствен интелект, използване на мобилни и смарт устройства и приложения, инструменти на социалните медии и др.
  • да се разработи и внедри уеб базирана система за подпомагане на обучението с използване на принципите на игровизация.

Участници

Parusheva

проф. д-р Силвия Парушева

Ръководител проект

Bankov

гл. ас. д-р Борис Банков

Член

Kasabova

докт. Гергана Касабова

Член